ANGRERETT OG REKLAMATION

Angrerett
Ved kjøp av varer i nettbutikken gjelder alltid 14 dagers angrerett i samsvar med gjeldende forbrukerlover. Dette betyr at kunden har rett til å heve kjøpet ved å varsle Kappa innen 14 dager etter at du har mottatt den bestilte varen (angrefristen). Vi refunderer kjøpet 100% hvis varen er uskadet og returnert i samme stand og i original emballasje pakken ble levert i.
Her mener vi den gjennomsiktige posen som selve varen er pakket inn i.
For ytterligere informasjon om retur, vennligst les våre kjøpsvilkår.

Vær også oppmerksom på at du må betale frakt kostnadene ved retur, med mindre vi har levert varen til deg ved en feiltagelse, at varen er skadet eller mangelfull ved mottak.

Bytte
Ønsker du som kunde å bytte noe du har bestilt via Kapa.no, må du benytte angreretten din, dvs. du kan ikke bytte en vare i en annen, men må i stedet gjøre en retur og deretter et nytt kjøp.

Retur
Vennligst følg instruksjonene på returslippen som følger med pakken når du skal sende varer i retur. For å gjøre ekspedisjonen enklere, ber vi deg vennligst fylle inn retur årsak. Fraktposen du mottar varene dine i, kan gjenbrukes ved retur.

Du skal betale portoen selv og skrive følgende retur adresse på pakken:
Prime Cargo
Att.: KAPPA
Profilvej 4
DK-6000 Kolding

MERK; Kappa aksepterer ikke returnerte varer per etterkrav.

Tilbakebetaling
Ved kansellering av kjøpet, refunderer vi kjøpsbeløpet minus frakt.

Angrer du på kjøpet og ønsker å returnere, men har fornyet ditt kreditt/bankkort i mellomtiden, kan du kontakte vår kundeservice på e-post: web@kappanordic.com før du sender varen (e) tilbake.
Vi vil da finne en alternativ tilbake betalingsmetode.

Retur av feilvare
Om du skulle motta en feil vare eller mangler i bestillingen din, ber vi deg kontakte kundeservice (web@kappanordic.com eller tlf. 0045-38192460) så snart som mulig for å motta en ny vare. eller få kjøpet refundert.

Reklamasjon
Du har 2 års garanti på alle varer som er kjøpt på kappa.no. Det betyr at du enten kan få varen reparert, erstattet, tilbakebetalt eller rabattert, avhengig av den spesifikke situasjonen.
Du bør kontakte kundeservice (web@kappanordic.com eller tlf. 0045-38192460) så snart du oppdager at varen er mangelfull. Vi ber deg sende oss et bilde av feilen slik at vi raskt kan vurdere hvordan vi best kan kompensere.
Reklamasjonsretten gjelder varer som er mangelfulle etter kjøpsloven. Du må varsle oss innen "rimelig tid" etter at du oppdaget mangelen i varen.
Reklamasjonsretten dekker ikke feil forårsaket av vanlig slitasje, overdreven lek eller feil bruk / vask.

Ved spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss på web@kappanordic.com.

 

 

Hello and welcome to Kappa Nordic, do you want to switch to your local site with local prices?